Nästan bättre än Downton

"Så mycket bättre" är väl en bra idé men jag har aldrig ens sett ett helt avsnitt. Men idag var jag faktiskt lite sugen eftersom det var Carola, och hon är karismatisk och tokig och spännande. Jag är glad att jag tittade, ett tag i alla fall, för Orups Främling var helt fantastisk!! Jag orkar inte hitta länken, men Aftonbladet har, lyssnade på den där för en minut sen. Jättejättebra.

Det var drama på högsta nivå i näst sista avsnittet av Downton, men nu när båda programmet ligger lite i bakgrunden är det Orups framförande som får mig mest på fall. Det är otippat, verkligen, eftersom jag är fullkomligt galen i Downton.

Så lyssna om ni är intresserade. Den kan förvåna er, rentav förtrolla.

4 kommentarer:

Monica sa...

http://www.expressen.se/omtalat/har-ar-orups-framling--carola-vill-ha-den-pa-sin-begravning/

E hittade den här som faktiskt funkar för oss i Firefoxtillägget som ska säga "de surfar faktiskt från Sverige". Jag har lyssnat tio gånger. Så vackert! Var tvungen efter att ha läst massor av kommentarer på fejan... Downton har jag inte sett sedan Matthew dog, så jag tror jag har massor av avsnitt att kolla ifatt. Har jag rätt?

En långvarig förkylning sa...

Downton är sig inte likt sen Matthew dog : (
Min favvo var Amandas "Fångad av en stormvind" : )

Anja Olergård sa...

Halv började ju Downton, så jag såg bara dem som var före det. Men då ska jag leta upp Stångad av ett formbröd också :)

AL sa...

ÅÅååå så mycket bättre det var! Jag såg ikväll eftersom du rekommenderade. Har tagit upp men aldrig kollat på't. mkt mkt bra. sevärt på många sätt.