Framåt å bakåt

Har avgiftats i 2 1/2 vecka nu. Första veckan gick fantastiskt, inte en sekunds huvudvärk. Eller, ja... Andra veckan var jobbig, trots en hel del smärtstillande. Igår var första dagen det hade lättat lite. Men idag har det gått bakåt igen. Lite trist, men inget att göra. Bara stå ut. Har så små marginaler att med den extra huvudvärken är min ork sämre. Det har varit en kamp att klä på mig varje dag, men det har gått. Pyjamasbyxor idag, men det får duga. Jag har också varit ute vid brevlådan och sophuset flera dagar, så jag är inte på minus än. Alltid nåt.

3 kommentarer:

Monica sa...

Vad är målet? Att helt börja om med dina mediciner? Hoppas du får en värkfri och fin dag! Kram.

AL sa...

Ojojoj, det verkar så krångligt. Och att veta vad som är hönan och ägget i det hela? Är det ens möjligt? Heja dig för att du kämpar vidare!!!

Anja Olergård sa...

Jag har tydligen ätit för mycket triptaner, vilket ger huvudvärk. Så på en månad får jag inte ta några, för att kroppen ska avgiftats från triptaner och triptanhuvudvärk, och sen är.det som om man har startat om datorn. Förra botoxperioden var jag uppe i 70% migrän, och man får ta triptaner högst 2-3 gånger i veckan. Det blir i alla fall mindre än 50%, kanske 40% av dagarna? Så så är det. Jag har alltså medicininducerad huvudvärk varje dag, som känns som migrän.