Helt nytt!!

Jag är nåt så ovanligt som irriterad idag! Börjar bli rätt trött på mitt huvud, min nacke och min avgiftning!! På Naproxen står det mot mild till måttlig smärta. Jomenvisst, den hjälper bra. Not. Jag har ju inte provat att låta bli, skulle ta morgon och kväll i två veckor, eftersom den medicininducerad huvudvärken jag har nu kan leda till migrän om jag inte försöker mota smärtan. Men jag har i alla fall klarat att bara ta kodein två gånger den här veckan, det var mitt max. Peppar peppar. Fast de senaste två dagarna har jag tagit vanlig treo och det har lindrat lite. Men jag är alltså inte bara mångordig utan också superirriterad. Mikael har i alla fall inte varit hemma mycket idag, så jag har haft det tyst hela dagen och inte ens behövt prata. Det var skönt.

Men jag är inte nöjd. Har två veckors avgiftning kvar, tänker att det borde bli bättre och bättre. It better! För nu är jag irriterad på Mikael för att han sover och andas så det hörs. Bjäbb, bjäbb, bjäbb.

Inga kommentarer: