Som förgjort!

Det finns en säsong av Line of Duty på svt play och som jag inte har sett så jag har börjat kolla. Men så gick det så många dagar mellan avsnitt 1 och 2 att jag glömde bort handlingen. Så jag började om med första avsnittet men såg bara halva av nån anledning. Nu har jag glömt av det avsnittet också så jag ska börja om och hoppas att tredje gången är gillt. Detta är precis varför jag inte kan läsa böcker längre. Om jag inte läser massiva sjok, vilket jag inte orkar, måste jag börja om hela tiden för att jag glömmer både handling och karaktärer.

För er som undrar över när tv4 ska sända 6:e och sista säsongen av Downton Abbey så är det senaste att de ska sända den men när är inte bestämt. Tycker det är lite trist att ha sett fem säsonger så på raken som det blev när de la ut ett avsnitt per vardag och sen göra flera veckors paus, men jag hoppas att det kommer snart.

Inga kommentarer: