Skulle du helst?

Skulle du helst mista håret men behålla figuren, eller behålla håret och mista figuren?

Haha, been there, done that.

Jag har helt klart behållit håret men mist figuren.

Jag har också blivit av med 1/3 av håret i en oförklarlig veva för några år sen, men det växte ut igen. Hade massa korta utväxter som först stod rätt ut men på sig ner när de blev längre. Nu har jag kort hår och ett tappat hårstrå är 1/3 så långt som då, men tappar hår som en tok nu också. Och jag är faktiskt hellre fet än flintis.

Men om man kan få tweaka frågan lite så skulle jag gärna tappa 1/3 av håret om jag fick tillbaka figuren. Jag har ca 40 kg övervikt, jag vet inte vad jag väger längre. Men 1/3 av håret är det värt. Om det växer tillbaka när jag har blivit smal? Kan vi säga så? Vem ska man anmäla sig till? Jag kan tänka mig 30 kg också om de är kinkiga. Men helst 40. Håret man tappar väger ju inte såååå mycket...

Inga kommentarer: