Ekonomisk lättnadens suck

Kände att jag hade mindre pengar på kontot än jag borde ha. Undrade om jag köpt massa onödiga saker som jag inte kommer ihåg. Det har värkt lite i magen över det i några dagar. Men så kom jag på att vi köpte stolar till köket och det var både ett välgrundat och eftertänkt beslut. Så skönt! Jag har köpt så mycket dumt genom åren, både av glömska, sömnmedelspåverkad och som ångestdämpande metod. Retail therapy. Men jag kämpar verkligen med att komma till rätta med det och inte klicka hem skit på tradera och det går lite bättre. Däremot är jag jättenöjd med de kläder jag köpte (och behöll!) från H&M härom månaden. Använder de kläderna varenda dag och blir glad. Så skönt att ha kläder på sig som man kan öppna dörren i utan att skämmas ihjäl. De där tightsen jag hade jämt var ju sköna men tights är faktiskt inte byxor.

Inga kommentarer: