Ny incurvata


SKOR: Älskar mest mina svarta skinnstövlar från ecco som jag megafyndade på tradera.
SNEAKERS: inte min stil. Hellre ballerina
JEANS: pinsamt, har bara ett par, stretch från KappAhl, och 5 cm för korta.
T-SHIRT: aldrig. förbjudet om man har sån generös byst som jag.
UNDERKLÄDER: alltid.
VÄSKA: vill ha ny. Har en som fortfarande är rätt OK från Åhlens, men jag har bara tröttnat
PLÅNBOK: en korthållare och en börs
SOLGLASÖGON: såna där polaroid som man sätter på glasögonen. många pinsamma avslöjanden idag!
KLOCKA: reaklocka, stor, silvrig från Ur & Penn
SMYCKEN: vigselring, förlovningsring. VAR ÄR MITT HALSBAND?!?!?
TV: Mikaels stora svarta
MOBILTELEFON: gammal vikbar Nokia. börjar snart bli pinsam
DATOR: Mikaels gamla. Bryr mig inte om ifall den är pinsam eller inte. Och det är den väl inte.
SMINK: tre grader: söndag (inkluderar allt), halv (gissa vad det är) och hemma (inget). Det mesta är nog från Oriflame fortfarande.
ANSIKTSKRÄM: Två olika från Oriflame (en serumliknande och en vanlig kräm i glasburk), men så har jag också köpt en Decubal från Apoteket. Behövs lite extra kräm nu på vintern
LOTION: oftast för slö. Har Oriflame kvar fortfarande, säkert fyra burkar. De är så grymma -- stora stora och lättvispade liksom
DEODORANT: Dove eller rexona. Den nu luktar syren, mmmmm!!
TANDKRÄM: sån där som de gör reklam för, mot ilningar i tänderna. Hjälper verkligen.
SCHAMPO/BALSAM: Medicinskt schampo från Apoteket. Nåt balsam som luktar gott från ICA.
TVÅL: Flytande. Kanske dove. Mikael kör med hårdtvål, kan ni tänka er så gammalmodigt :)
PARFYM: varje dag. har övergett Mexx som jag köpte för ett år sen, och använder min gamla Euphoria av Calvin Klein
MINERALVATTEN: väldigt hemskt gärna inte
VIN: never
DRINK: alhoholfri, ja tack!
BRÖD: Min största orsak till att jag inte äter LCHF. Love me a freshly baked källarfranska.
MAT: Lagar middag rätt ofta. Men idag gjorde Mikael potatis- och purjolökssoppa åt mig. Mår kass.
GLASS: Lidls till vardags, B&J:s till fin.
GODIS: Konstigt förhållande till godis. Liksom beroende av det, fast jag inte gillar det. Finns det så äter jag. Värdelöst.
SÄNG: MIO-säng sänkt från 7000:- till halva det, samt antidecubitusmadrass ovanpå bäddmadrassen. Sängen är underbar, och den bredvid är ännu underbarare :) Men vi kan inte stänga eller öppna dörren för sängstolpen är i vägen. Drömmer om större sovrum.
LAKAN: Bytte när jag gick upp. Det var längesen!!!!! Synd att jag inte orkade duscha också.
FRISÖRSALONG: Salong Tisax i Jordbro.
DAGSTIDNING: Bara på nätet
MAGASIN: Har köpt en del provnummer nu, typ Språk, Vi Läser, nåt resmagasin osv. Gillar Allt i hemmet, Lätta kryss och Martha Stewart också. Och Liahona såklart.

1 kommentar:

AL sa...

Jag älskar Vi Läser. (och Martha förstås, men det var väl givet?)