Stackars kvinna!

Jag fönstershoppar på Shein. Hittade ett par söta skor som var på jätterea men man vet ju att allt från Kina är pyttelitet i storleken så jag läste några kommentarer. Dessa verkar vara true to size. Men en av kvinnorna som kommenterade hade köpt ett par skor i strl 43, och på hennes profil står det att hon är 137 cm lång. Jag har inte ens 43 och är 177 cm lång. Stackars denna kvinna! Hoppas innerligt hon har skrivit fel. Men det stod både cm och inches och det täcker väl allt. Eller så är det en kommentarsrobot som har fått spel.

Jag ska i alla fall inte köpa skorna, men de var väldigt söta och kostar bara 109:-.

1 kommentar:

Monica sa...

Undrar vilken storlek jag skulle ha? Nä, mina storlek 41-och-en-halv-åtminstone-på-sommaren måste alltid prova skor IRL, så det blir inget beställande för mig. De flesta skor kan jag ju inte ha och det känns trist att behöva räkna med att skicka tillbaka.