Foto i juni 3

Händer är dagens tema. Jag har inte gjort något på en vecka för alla mina naglar är hela och det är ovanligt. Jag har gammalt nagellack på mig men det är så ljusrosa att flaggorna inte syns. Men jag tänker nog måla om dem ikväll med mitt favoritnagellack från Essie som heter Bahama mama och är i den där mörkcerisa färgen jag älskar. Jag brukar måla naglarna på kvällen när det bara är mysbelysning tänd och visst blir det lite si och så men så nära tittar man inte. Och eftersom mitt nagellack nu är från den 3 men det är den 6 nu, eller tekniskt sett till och med den 7, får ni tre dagars flagor också. Den bjuder jag på. 

Jag har förresten sett Elsa Billberg i avskavt nagellack i tv, och nån annan nu i veckan. Det är ju mitt värsta no-no med flagnande nagellack, och i tv dessutom. Vart är världen på väg???

Inga kommentarer: