Foto i juni 22

Landscape

Jag är lite konfys över vilket landskap som är mitt. Jag menar det såklart inte som ett extra brett, liggande foto, utan som naturen.

Jag älskar Skåne med rapsfälten och de platta vidderna.

Men jag älskar också Göteborg och naturen runt Kungsbacka. Ser en del sånt tack vare min vän S som bädebtkder och joggar i naturen. På vartenda foto tror jag att jag vet var hon är, men jag tror jag är på södra ända och det är nog inte hon.

Men så har jag hittat ny natur här. Österhaninge i mitt hjärta!! Bara tre minuter till motorvägen och 10 till Vh centrum och 10 till Haninge centrum. Och det är blandat öppet och skog på ett sätt som vinner mitt hjärta. Små kullar på åkrarna, längst bort träd i dungar. Så fridfullt, men så nära stan. om jag blir jättedålig vore det underbart att kunna se nåt vackrare än boendeparkeringen framför huset.

Inga kommentarer: