Foto i juni 18

Eyes

Jag vet precis vilket foto jag vill sätta in här, men man får inte dela andras barn. Ögonen jag vill visa er är Graces, den på allvar gladaste unge jag nånsin sett. Hon är så generös med skratt att man känner sig oerhört duktig på småbarnsflirt när hon nästan omedelbart reagerar med hela ansiktet. Det räcker nästan att man säger Hej och ler så slår ansiktet ut i blom. Igår fick jag ett foto när hon bara såg alldeles underbar ut. Skrattade så mycket att ögonen blev smala springor och så der där vidöppna gapet med fina pärltänder. Glada Grace. Swedish Grace kallar vi henne också, efter servisen. Hon har de gladaste ögon jag nånsin sett. Alla lösögonfransprydda sminkögon har inget mot ett par glada barnögon. Det vackraste som finns.

1 kommentar:

modren sa...

Amazing Grace är hon, den gladaste i världshistorien. Underbart att börja livet med den grundinställningen.
modren, eller snarare farmodren