Prinsdopet

Prins Louis av England döptes igår men jag har hittat förvånansvärt få bilder. Iofs var det mest familjerna som var där. Men här har vi Kate i en underbar dräkt och fin hårdekoration. Hon är väldigt engelskt prydlig jämt, perfekt makeup, perfekt hår, perfekt figur, perfekt uppförande, perfekta konservativa kläder som smickrar henne men inte skapar drama i kungahuset eller tar blicken från Drottningen. Meghan tror jag inte att det går att uttala sig om riktigt än, hon verkar ju ha egen smak men hon kanske tonar ner sig (och håller benen rätt på foto med Drottningen) så jag säger inget om henne än. Men jag gillar att hon inte har likadana ljusa välskräddade dräkter hela tiden, det är ju lite roligare att titta på. Man ser en liten skymt av Meghan i olivgrönt och det ger jag tummen upp för! Det har jag inte sett många kungliga i, so good for you!

Sen är det Kates syster Pippa (gravid) och nån som jag inte vet namnet på. Jag antar att deras män var med men vet inte. De kan ha kommit separat om Pippa och kvinnan skulle vara gudmödrar eller nåt sånt.

Enligt vad jag hört från bara skvallertidningar och suspekta webbsidor så måste man alltid ha strumpbyxor på sig om man är brittisk och kunglig, samt att de inte får korsa benen när de sitter, och bara ha ljusrosa nagellack. Och om det här dopet var normalt så var det ganska tamt färgmässigt. Då tycker jag vi har ett färgstarkare kungahus. Heja!

Inga kommentarer: