Downton Abbey

Nu är det andra gången en kanal börjar visa om alla säsonger av Downton Abbey. Tror det var ett avsnitt per dag i december, fast bara t o m säsong 5, dvs man fick inte se slutet. Nu har det gått två avsnitt per söndagskväll och vi har sett fram till och med specialavsnittet efter säsong 3, men nu i söndags var inget program och när jag frågar tv 7 på Facebook så säger de att det är pausat och jag får återkomma efter sommaren. Det tolkar jag som samma som de som inte visade säsong 6 när de sa att jag skulle återkomma, dvs de tänker inte visa mer. Så nu blir jag upprörd igen. Att bara visa början, hälften eller nästan hela av en serie som väl måste vara nån av världens populäraste, är så irriterande. Boxen kostar 399:- och den är jag sugen på nu! Ska kolla om den finns på Netflix, men jag tror chanserna är små.

1 kommentar:

modren sa...

Saknade också Downton i söndags men fick se mitt älskade Barnmorskan... i alla fall. Och fick komma i säng lite tidigare än vanligt :-)
modren