Jag är kinkig

Det är ungar som leker väldigt högljutt på en studsmatta. Om jag stänger hör jag dem inte, fast då blir det för varmt. Och nu har folk kommit hem från jobbet och börjar gå ut med sina frustrerade hundar, som skäller. Fick fisk-nånting av pappa, som jag till slut orkade skära lite sallad till. Har varit hungrig länge men inte orkat göra mat. Mikael är hos en kund, har tappat bort sin telefon nånstans på området, och kommer hem sent. Eftersom det var några minuter sen jag åt kom nu den obligatoriska magsmärtan som faktiskt får mig att kallsvettas. Har bara haft magproblem i två veckor, den här sorten alltså, men jag är för trött för nåt extra. Idag har det varit så varmt att jag varit tvungen att vara ute, och har suttit för mycket, det var därför jag inte orkade göra nåt att äta.

Jag är kinkig, grinig, svettig och måste snart lämna soffan för badrummet. Det är totalt värdelöst.

Fast inte nånting jämfört med brandoffren.

Aldrig har man rätt å vara sur.

Inga kommentarer: