Inte bara underbart är kort

Ja, idag går inte till historien som min gladaste dag.

Dock har jag haft många positiva händelser idag också:

Väldigt goda genmodifierade (?) jordgubbar.

Massa släktingar, jag orkade gå en stund!

Låg i sängen och läste Tara.

Mikael sa att han älskar mig. (Och jag sa det inte först.)

Omtanke, så det väller över från så många håll.

Jag kunde göra en människa glad genom att säga hur fin hans gräsmatta var. Jag kunde!

Gul blomma i håret. Det var jag och bebisen :)

Efter en seriöst lipig dag står jag vid kranen i köket och försöker vattna mig. Och så känner jag plötsligt att nu har jag gråtit färdigt, nu är jag färdigsörjd. Så skönt! Det tog ju mindre än en dag.

Mycket mer på plus än på minus.

Och just det, jag dödade en geting. Girl power, eller kvinnor kan, eller Stureplansmorden, fast Floravägen.

Inga kommentarer: