Torsdagstack

1. Att Oscarsons är här och att mamma och pappa bor så nära dem (igen!). De ska fira Thanksgiving ihop nästa torsdag.

2. Att Karolina inte behövde (verkar det som, peppar peppar) vänta två veckor och bli igångsatt.

3. Lukten, och om ett ögonblick smaken, av nygräddade CCC.

4. Att Mikael är så flitig på träningscykeln. Det är ett gott exempel för mig. De senaste två dagarna har jag bara tagit 10 tramp, så jag inte ska förstöra mitt goda dagsläge som jag tydligen gjorde när jag cyklade i 5 minuter om dan förut.

5. Våra goa och duktiga hemlärare. Idag var de finklädda och jag är så kär i Mattias. Fast när de bad för familjen Olergård så fnissade jag. Det låter knäppt.

6. Att M och jag läser skrifterna tillsammans varje kväll. Nu ska vi bara börja arbeta på att lägga oss lite tidigare så bägge av oss orkar ha ögonen öppna när den ena läser högt.

Inga kommentarer: