Svinis i verkligheten

Alice Bautista Palm (jag hänger verkligen ut henne här!!!) är den första jag har hört talas om som har fått Svinis. Nu finns den liksom i verkligheten. Hon säger dock att hon är på bättringsvägen och bara har lite hosta kvar, så hon kommer inte att dö. Eller nåt sånt. Läs på Facebook om ni vill ha fler detaljer.

Men nu finns svinisen potentiellt i ens närhet. Sådär "three degrees of separation". Nu får man tvätta händerna!!

Och flytta. Skönt i alla fall att ha bokat städfirma. Bara tömningen av lägenheten går bra så kommer vi nog att tycka att det räckte med det. Men igår kväll var Thomas där och kommer igen på lördag förmiddag, och idag ska Jonte komma. Pappa är på väg nån dag också, så det finns hopp. Fast det är öppettiderna på slängstället jag är orolig för. Idag till 18, men imorgon bara till 15.30. Då har jag ju knappt klätt på mig?! De får nog klara sig utan joggingbyxegeneralen.

Over and out.

Inga kommentarer: