Kärleksutbyte

Igår köpte Mikael en tidning som hette Språk och som var görintressant. Tyvärr så intressant att jag inte kunde sluta läsa den förrän ett på natten. Nu är det verkligen dags att jag skärper mig!

Dessutom köpte han en DVD på Claes Ohlson som är en eld i en eldstad med vedträn som sprakar. Den är faktiskt fin! Och låter såååååå sentimentalt. Man kan ligga på soffan och blunda och känna sig som i fjällen.

Bägge grejerna passar bra att muntra upp en labil och smärtfull (?) och utmattad liten Anja. Mycket gulligt.

Mikael var också lite nere, för han hade hoppats på att få prata med Lina, men det blev inte så.

Vi behöver nog varandra lika mycket, vi.

Men han cyklade i alla fall en mil som vanligt. Jag cyklade 10 tag, fast gjorde nog ett par extra så jag kom upp i en hel kalori...

hejhej

Inga kommentarer: