Visste ni att ni behövde en sån?

Jag glömde att kolla när detta var på modet, men här har ni två luxuösa bäddjackor. Gissar lika bra som ni att den är bra att ligga å läsa i om man inte har ärmar på nattsärken.

Själv har jag 28.9 grader i sovrummet och behöver verkligen ingen bäddjacka. Men men för den som håller på traditionen har jag en känsla att detta kanske är ett undanglömt behov!

När jag först hörde om bäddjackor för typ tio år sen tyckte jag det var en käck idé, för då kunde jag läsa och läste mycket, och om man inte gillar att ha långärmat i sängen så är ju en bäddjacka svaret!

Jag satte faktiskt upp en krok på sidan av bokhyllan där jag hängde min rosa fleecetröja. Vet tyvärr inte vart vanan tog vägen. Vi får se, jag känner inget omedelbart behov pga vädret, som vi ju dock kan satsa friskt på inte håller i sig för evigt. Fast det hade varit kul att bada gång till!

Inga kommentarer: