Allt i ett

Idag har jag fått världens mest spännande överraskning. Nån har skickat blommor till mig och de har inte skrivit sitt namn!!

1) Personen känner mig bra, för mina favoritblommor, magenta nejlikor, fanns med. Sen var det gammalrosa rosor också. Precis vad jag älskar.

2) Personen skrev inte sitt namn, och nu har jag fått ett mysterium, jag som inte kan läsa deckare längre, som jag också älskar.

3) Personen -- Ängeln -- skrev och önskade mig god sömn. Det är det jag vill ha mest i hela världen, bara jag får behålla Mikael. Och just nu går det lite åt skogen med sömnen. 5 timmar i natt, och jag är verkligen inte människa på under tio, så att jag är på gott humör idag är lite av ett underverk.

Blommorna passade perfekt i den finaste vasen vi har.

Jag är så glad att nån är så snäll mot mig!

Och det som egentligen rör mig mest är att jag inte vet vem välgöraren är. Så hjärtevärmande att ha flera att välja mellan.

Tusen, tusen tack!!! <3 <3 <3

Inga kommentarer: