Armar och tarmar

Michelle Obama beröms ju vitt och brett (NO PUN INTENDED) för sina fantastiskt toned arms. Sen att hon har två examina från ivy league colleges är en annan sak. Armarna och kläderna ska man visst prata om.

Okejdå. Jag pratar väl om hennes "fantastiska" armar. Här är först några bilder (har bara googlat så jag har inte specifika källor):






Min åsikt: Överarmarna är fina och muskulösa. Men kolla nederarmarna. Ser ut som ett skelett! Där har vi skillnaden mellan Sverige och USA -- snyggt smal i USA är näsan fult benig i Sverige, om min åsikt nu är "allmänsvensk". Och vice versa: Tjock i Sverige är sylfid jämfört med tjocka i USA.

Men det kan inte vara lätt att vara världens mest fotograferade och kritiserade kvinna (?). Men jag tycker i alla fall hennes armar är lite beniga. Det är nog min enda åsikt om henne.

Inga kommentarer: