Mest glad och bara lite arg

Idag har jag inte gråtit och det känns skönt. Jag har mest varit glad, trots att jag fortfarande är kraschad sen födelsedagen och har sovit dåligt två nätter i rad. Idag var värmen dessutom lite jobbig, men det är augusti och då tar det slut vilken dag som helst. Och ibland tål man att det är pest, och förmår glädja sig över det som är bra. Och såna saker har jag haft idag.

Men bara så ingen får fel uppfattning så är jag fortfarande arg på smala och rika. Men annars är det bra.

2 kommentarer:

Monica sa...

Jag känner med dig, gråter lite och skrattar med. Jag är varken smal eller rik, men jag är ju smalare än min mamma var och jag är rik på kärlek. Hjälper det dig att må bättre får du gärna bli arg på mig för det! Kram.

Anja Olergård sa...

Du är för söt. Dig kan man aldrig vara arg på, men tack för erbjudandet! 💙