Ett kilo!

Jag har den enormt glädjande nyheten (ähem) att sen jag kunde minska dosen Mianserin som jag går upp i vikt av har jag gått ner ett kilo! Det är töntigt med ett kilo men eftersom jag bara gått upp de senaste åren och gått ner bara av strikt LCHF som jag tyvärr blir så allergisk mot, så är det fantastiska nyheter för mig. Men jag har ändå minst 40 kilos övervikt, och väger dubbelt så mycket som när jag var mitt smalaste. (Och har dessutom gått ner 35 kilo.)

Men jag inser ju ironin i att gå ner ett kilo från 110,5 till 109,5, så bara för det ska jag glädja er med en kavalkad av folk som egentligen är snygga, smala, har designerkläder på sig och ändå ser rätt fula ut. Hoppas kunna peppa nån, eftersom skadeglädje är den enda sanna glädjen. (Fast jag är hemskt ledsen för Maximas skull, henne vill jag aldrig driva med, men bilderna hör tyvärr hemma här.)

Sometimes less is more.

Att gifta sig med tyll som sprutar ur rumpan?

Gör om, gör rätt.

Nästan, nästan rätt.

Mindre byxor än luft. Men kostar visst typ 1600:-.

Kiera Knightley är sååå vacker men behöver byta stylist. Fast hon är originell, det kanske är det som är det viktiga.

Kristen Stewart har bröst. Om nån undrade. Kvinnor brukar ha det. Vet inte vad man behöver bevisa. Eller visa.

Jennifer Lopez är ju superläcker men här har Donatella Versace (som förtjänar en egen post i den här listan) inte precis gjort en klänning utan nåt annat som jag inte vet vad det heter.
Seriöst. Meghan Markle, numera Duchess av nåt, men ändå inte kunglig efter utträde, ser liiiite skum ut.

Det blir värre nu. Detta är Kim Kardashian. Den rumpan är opererad. Man frågar sig varför.

Samma design som J-Los gröna sak?

HJÄLP!!!

The accident has already happened!

Detta ska vara påven och nån mer men jag har svårt att tro att bilden inte är photoshoppad. Men vindarna har ingen respekt för människor, så kanske.

Classy. (När jag tar ett grepp om Mikaels rumpa tar jag på ena skinkan, inte i tomrummet i mitten. Är det konstigt eller ska man inte tro på allt man ser? OBS. Nu är jag lite sarkastisk. Jag tar var jag vill.)

Penelope Cruz. Håller hon i eller? Man kan aldrig lita på att olyckor är olyckor när det gäller kändisars kroppsdelar.

Här ser det också mer ut som om hon hjälper till att synas.

Mmm, visst.

Framtida drottningen Kate Middleton. Här ser man dock på kostymen att det är vinden och inte meningen. Sånt gör inte kungligheter.

Snyggt.

Igen, vem tycker att detta är klädsamt? Det är dessutom inte så illa att man tycker det är häftigt, utan bara misslyckat. Stackars.

Gwyneth Paltrow. Hon borde ha råd med bättre smak.

Maxima drabbas av vinden. Inte katastrofalt på nåt vis.

Haha, till vänster är det Trumps fru och till höger hon som är gift med Frankrikes premiärminister.

Det tar en extra titt innan man ser att det inte är han som har handen där.

Kate Middleton igen. I en inte precis välsydd klänning.

Stackars Maxima. Och slänger hon inte själv en blick i spegeln innan hon går hemifrån? Att lita på en stylist så mycket har man inte råd med.

Vet inte vem detta är, men det lär ska vara från Norges kung Haralds 80-årsfest, om jag minns rätt. You go girl.

2 kommentarer:

modren sa...

Stackars människor som har så obefintlig självkänsla att de måste ta till sin nakenhet för att väcka uppmärksamhet.
modren, iklädd självkänsla

Anja Olergård sa...

Precis! Kolla, en tutte! Vi vet, halva jordens befolkning har dem och jag var nyss på stranden och såg mer än det där. Där hör det i alla fall hemma.