Bantning

Blev clickbaitad när det stod att Susan Boyle hade gått ner i vikt och ser ut som en fotomodell. Sånt måste man ju bara se! Men till slut tröttnade jag. Hade säkert tittat på 50 bilder av bantade kändisar innan jag gav upp. Så jag såg aldrig Susan Boyle som fotomodell. Men jag hittade några intressanta saker:

Melissa McCarthy. Blev lite ledsen för att hon inte är tjock längre. Vi behöver nån i Hollywood som ser både fet och snygg ut!
Jessica Simpson hade i alla fall gått ner med low carb och träning. Visste inte ens att hon varit tjock.
Glömt vad den här killen hette, tror det är han från Lost. Han har hållit en vegansk diet men ärligt talat så ser jag knappt nån skillnad. 
Brace yourselves! Vissa blir inte snyggare av att gå ner i vikt! Hjälp! Celine Dion har i alla fall råd att äta. Hoppas inte hon tar droger.

1 kommentar:

modren sa...

Vad har hänt med Celine Dion? Om inte bilden är manipulerad så ser hon ju cancersjuk ut, eller nåt sånt.
modren