Snullet!

Det finns mörkblåa fåtöljer på Blocket sen tiden när Ikea gjorde Strandman k blått. Den gråa vi har har sett bättre dagar så jag kollar alltid efter blåa på Blocket. Såg en häromdagen, skrev med en gång jag sög den och erbjöd handpenning. Men sen kunde jag inte säga vilka tider Mikael Lund hämta den och min handpenning kom för sent och personen hade redan sålt den, och lämnade tillbaka handpenning en.

Det är otroligt vad fort de går. Känner mig så besviken. Det skulle varit en sån bra fars dagspresent till Mikael. Skräp att den gick innan jag ens hann betala handpenning.

Så då får jag väl rensa bland viktiga papper då. Hittade några som jag hade glömt att jag hade.

Men saknar fortfarande en pärm med alla mina journaler sen jag blev sjuk. Fattar inte hur man kan slarva bort en sån sak.

Nej, jag är bara allmänt sur för fåtöljen nu. Skit!!!

1 kommentar:

modren sa...

Fy så snullet!
modren