Så glad!

Mikael pushade mig lite härom dagen att kolla med läkaren om jag kunde ta sprutan oftare eller nåt sånt. Så jag skrev till honom och han sa att jag ska få starkare dos, så räcker de längre! Är så glad för det, och för Mikael som på manligt vis tycker att man ska ta upp ett problem så det kan lösas, medan jag som vårdskadad ME-patient tror att ens enda val är att tiga stilla och stå ut!

Så glad. Fast trots att jag tog sprutan igår så har jag fortfarande migrän nu på fjärde dagen i rad. Jag tog faktiskt en sumatriptan, för jag har också sovit så fruktansvärt dåligt att det säkert påverkar huvudvärken, kroppen känns som ett blåmärke överallt och soffan gör ont på mig. Nu hoppas jag på ett nytt liv från imorgon. Och allt ska gå bra i evighet. Amen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med migrän.Varför får man så ont i kroppen också?

Anja Olergård sa...

Var lite otydlig, fick ont i kroppen för att jag sovit för lite.