I'm a believer

Jag ser små konstiga anteckningar i min hälaldag ok, små konstiga bokstäver som om man hade nagellack på fingrarna och knappt kunde hålla pennan. Sen står det att jag inte vet när jag somnade för plötsligt vaknade jag sittande med blodtrycksmanschetten på kl nio.

Så jo, får jag bara i mig alla piller så blir jag precis lika drogad som förr. Jag tror i alla fall att jag har sovit tretton timmar inatt. Heja! Brukar inte alltid gå att sova igen en sovskuld, men är sååååå tacksam för att det gick idag. Är på gott humör, måste inte gråta för inget, måste inte hålla Mikael i handen för att inte få ett sammanbrott. Skönt!!!!!!

2 kommentarer:

modren sa...

I stället för hälaldag ok kan du ju börja skriva tac mhe sdag ok nu då?!
modren, lustigkurre

Anja Olergård sa...

Den smashen la jag upp för, grrr.