Veckans uppmaning

Eftersom jag ännu inte har beslutat riktningen på mina temamåndagar kommer här ett livsråd: Ha kuddkrig med nån den kommande veckan.
Jag volleybollade en ballong fram och tillbaka med mamma några gånger igår och det var det roligare jag varit med om på länge. Men jag blev ju helt slut så det ska inte göras om å det närmaste. Men ibland måste man ju få ha nåt kul. Som min bror sa när han fick skäll för att ha kastat kniv på fienden på andra sidan häcken, i detta fall en cyklande dam som stöp i backen när Johans bordskniv satte sig mellan ekrarna.

Nåt skoj får man ha och jag är inte ansvarig för vad någon gör för att ha kul. Men mitt tips ör att ha kuddkrig. Undrar hur kul Mikael skulle tycka det var om jag drämde en kudde i ansiktet på honom nu. Förmodligen blev han lika road som jag skulle bli om han drämde en i mitt om fyra timmar.

.

1 kommentar:

modren sa...

Här klickar jag Gilla direkt! Tveksamt dock hur jag ska få med mig din pappa :-)
modren