Bröllopsåsikt

Jag har sett en jättefin brudklänning. Vet inte vem som gjort den, men den är ganska prominent i bröllopsklänningsflödet på Pinterest. Här är den:

Ser jättevacker ut, eller hur?

Men så inser jag att jag har sett den förr. Men var, på vem?

Pang, där kom det förlösande svaret -- Olivia Palermo! Jag vågar inte lova att det är samma klänning, för jag vet inte vems den ovan är, men jag vet att Olivia Palermo hade på sig en cashmirtröja och tyllkjol från Carolina Herrera med ett par vita skjorts under. Samt att hennes något blått var skorna, av dyrt märke såklart men jag minns inte vilket.

Men klänningen ser finare ut på säljbilden än på Olivia Palermo. Hur kan nån brud bli vacker om reklambilderna är så fixade, pimpade, ljusfixade och photoshoppade att inte ens Olivia Palermo är lika snygg som originalet, vad har vi andra dödliga för chans då?






1 kommentar:

modren sa...

Du har allt en massa onödig kunskap :-)
modren