Grrr, skräppost

Har tagit bort ett dussin kommentarer om att nån vill sälja besvärjelser över folks äktenskap. Blir så irriterad. I vanliga fall får jag bara spamkommentarer på gamla inlägg, så jag brukar ha en gräns att kommentarer på inlägg äldre än 20 dagar ska modereras. Men nu var det på de allra senaste inläggen, så jag har tillfälligt tagit tillbaka att jag modererar alla kommentarer. Blir så sur. Vem orkar sitta och spamma folk, det är ju inte precis troligt att nån köper tjänster av hen, och säkert inte nån som skriver eller ens kopierar in kommentarerna utan det har de säkert ett program till. Men vad är vitsen? Att irritera folk eller? Då har de lyckats...

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag som just skulle beställa en besvärjelse!

Anja Olergård sa...

Ja men då ger jag henne din mailadress!

Anonym sa...

Sara, jag skulle vara mer intresserad av att DU gör besvärjelser åt oss! /e

Sara sa...

Haha, ja det vore nåt, äntligen ett sätt att dryga ut pensionen!

Nilla sa...

Åh så tröttsamt