Både ha kakan och äta den

Hör ser ni en i mitt tycker rätt perfekt kort frisyr. Men den går att göra en fin uppsättning av ändå! Så häftigt!


Jag befinner mig i det där jättetråkiga läget där frisyren är utvuxen men jag sätter upp håret i tofs när det är blött och så sitter det så tills nästa dusch. Av nån outgrundlig anledning ser min frisyr inte ut som en snygg lobb utan en utväxt bob. Men så har jag ingen frisör och make-upartist heller. Det var precis så hör det var förra gången jag klippte mig kort också, jag orkar inte gå och klippa mig så ofta som det behövs för att frisyren ska vara snygg och så blir det konstant uppsatt istället. Jag duschade för 8 timmar sen och håret är inte torrt än. Det kan ju inte vara bra för hårbotten. Vi får se om jag orkar klippa mig i maj.

Inga kommentarer: