Mitt riktiga jag är schizofren

Den här svartvita skapelsen för jag nästan gåshud av.


Men så den röda eller gröna, starka färger och böljande, feminina former. Hur ska man välja vem man är man när man är både och?



Äsch, vem lurar jag, jag är jeggings och randig topp, eller blus numera när jag vägrar tajt.


P.S. Jag gör så mycket fel, jag ser nämligen inte titlarna på mina bilder och sparar dem oftast till och med veckor innan jag orkar göra inlägg av dem, och har ingen som helst aning om vems verken är så lång tid efteråt. Tror den röda kan vara Elie Saab. Men bara tror. Jag tycker inte det är ok, men jag vill tydligen hellre skriva en (ändå i sammanhanget) rätt harmlös blogg med bilder av okänd härstamning än bara skriva om sånt jag har bett om lov att använda. Men det känns inte bra. Fast inte så dåligt så jag slutat. Ska faktiskt snart skriva ett inlägg om just det.

Inga kommentarer: