Vafalls?

Jag är jätteirriterad idag. Var det redan igår, för då hade jag migrän som jag försökte att inte ta starkare tabletter för och det tär ju. Idag är jag bara sur rent allmänt, inklusive på folk som är snygga och smala och kan duscha sig själva. Den nivån.

Men så läser jag att 97-årige prins Philip, hertigen av Edinburgh och make till den brittiska drottningen Elizabeth II, var med i en trafikolycka under torsdagskvällen. (Källa)

Olyckan ska ha skett nära kungahusets lantställe i Norfolk, England, enligt BBC.

Lyckligtvis kunde Buckingham Palace snabbt gå ut med att prinsen tagit sig ifrån olycksplatsen oskadd. 

Nu undrar jag om han körde bilen själv. För i så fall är jag upprörd! Jag kan inte tänka mig många fall där en 97-åring är en lämplig bilförare!

P.S. Expressen säger att han körde bilen själv, och att han krockade med två kvinnor och en bebis i en annan bil. Han hade blivit bländad av solen.

Det avgör saken. Det kan inte vara sant. Solen skiner aldrig i England.

Inga kommentarer: