Lågvattenrekord

Jag missade som väl var Skavlan igår med Bianca Ingrosso och Pernilla Wahlgren. Det hade jag fått högt blodtryck av. Men jag hann se ett par välsprejade ben. Tyckte det såg lite fel ut att vara barbent i detta vädret. Men jag är ju bara en gammal tant.

Men jag var dum som gick in på Expressen nyss, och ännu dummare när jag klickade på artikeln om Isabella Löwengrip. Hennes mål är att bli världens mäktigaste kvinna.

Så hon ska gå om Angela Merkel, Melinda Gates, Oprah Winfrey, drottning Elizabeth? Hur då? Genom att sälja schampo och skor, och blogga om sitt liv?

Jag skäms så för att jag inte kan stå emot att läsa skit som jag bara blir upprörd av.

3 kommentarer:

Monica sa...

Jag undrar om Isabella inte ska ta hjälp av Greta Thunberg? De verkar kunna balansera varandra rätt fint.

Anja Olergård sa...

Haha, det tåget kommer att gå rekordsnabbt till ingenstans!

modren sa...

Märkligt mål i livet. Mycket märkligt.
modren, bewildered