Idag har jag

Idag vaknade jag och ville ha roligt, så jag tvättade håret, satte upp det, körde lite fusksminkning, tog ballerinor istället för högklackat, kom nästan två timmar försent till polisen, hittade parkeringsplats, gå över en tvärgata och få ont i benen, äta tre rätter. Komma ihåg att andas också.

Förrätt räckcocktail. Många skalade räkor, en varm körsbärstomat, isbergssallad, nybakat bröd.

Huvudrätt stor biff, ojämn tjocklek så bara hälften var medium. Fel potatis, rättat till råstekt potatis som jag tyckte var som friterade rundlar av potatis. Köttet var inte imponerande. Men cheesecaken till efterrätt var gudomlig!!

Jensens böfhus är inget högklassigt ställe, men värre kväll kan man ha! Jag tyckte även att jag såg snygg ut i smink och det var roligt att göra sig fin.

Men kan inte somna nu. Får gå upp och reset:a mig och äta/dricka nåt. Känner mig febersjuk .

Så mycket bättre att gå ut en vanlig dag -- lite folk både i trafiken och restaurangen.

Fast det kom fyra italienare och satte sig bredvid oss. Efterrätt både i munnen och i öronen. De skulle till Skansen och Vasa. Hoppas de inte blev besvikna på att vi har vinter här.

Inga kommentarer: