Vilken kategori?

http://m.lovethispic.com/image/29005/diy-pallet-swing

Första gången jag försöker blogga en bild på telefonen utan att spara den först. Vi får se om det funkar.

Jag har suttit i sängen hela natten, klarvaken trots rejäääääält med sömnpiller. Min dygnsrytm nu är att somna runt fem, och jag tog pillren strax efter halv ett, för jag var så slut att jag trodde mig skulla somna ändå, men nu, sex timmar senare, så nu finns bara rester kvar i kroppen men jag har fortfarande inte ens gäspat. Däremot gick jag upp och drack en kopp honungsvatten, för ÖronNäsaHals, och då insåg jag att jag inte mår så illa. Fem, sex timmar i sängen var allt som krävdes, men jag är glad ändå. Vet inte hur värdelös sömnen blir insatt, men det lär ni märka här på min officiella känslobarometer.

Men vad var det jag skulle säga? Jo, jag har varit på Pinterest inatt och hittade just den här coola säng-gungan. Men ska man pinna den i ME eller i Trädgård?

Inga kommentarer: