LDN

Har en pulsmätarapp på telefonen. Det verkar som om min vilopaus har gått ner. Det gjorde den förut när jag började med ldn, men jag har ju börjat och slutat i alla fall två gånger, men nu verkar det ha blivit så igen. Har mätt vid ett antal tillfällen och förut hade jag sällan under 80, ofta över 90. Nu tycks jag ha i runda tal 70-80.

Så bra att hjärtat får arbeta lite mindre!

Och om det där jag hade nyss var en förkylning, så är jag nästan chockad. Att jag alls fick den och att den gick över så fort!!

Har däremot inte precis märkt att jag orkar mer. Men det kanske är orimligt med tanke på att jag brukar ta vintern på mig att hämta mig från jul och nyår.

Dessutom har Gotahälsan, som jag var hos i somras, stängt inskolningen eftersom de är fullbokade tills i sommar. Jag fick komma superfort minns jag. Också något att vara glad åt. Det där ldn kan vara nåt. Vi får se. Förväntar mig inte att bli frisk/symptomen som man blir/kan bli med rituximab, men tills dess vore även en liten förbättring stråååålande!

Inga kommentarer: