Ännu gladare inlägg

Kom på att det var måndag och att jag får väga mig lagom till att jag klätt på mig. Klädde av mig igen och gick entusiastiskt till badrummet. 96 kg. Okej, det är minus 1.5 kg. Hade hoppats på två, men det är okej.

Klär på mig, äter underbar fiskpudding och sallad (vad sockerärtor är söta. Duh -- SOCKERärtor). Sitter och tuggar och tänker. Förra veckan vägde jag 98.5. Vad vägde jag nu? 96. Men vänta, det är ju TVÅ OCH ETT HALVT KILO!

Gissa om jag är glad!

Har inte ens orkat äta efterrätten än, chokladmousse med grädde och bär. Den här bantningen känns plötsligt fantastisk!!!!!!

1 kommentar:

Monica sa...

När man är överviktig och mår dåligt av det finns det faktiskt INGEN större glädje än att följa nedgången på vågen. Hoppas att det hjälper dig mot bättre hälsa! Kram.