Dagens Freud-felsägning??

Min fina mobil har ju tangentbord, inte ett sånt där man trycker ut, utan på skärmen. Vänder man på det så kan man träffa rätt med mina smårunda gammelfingrar. Men jag är itne van vid att telefonen ofta rättar mig. När jag har skrivit Ocg vill jag gärna att den förstår att det var Och jag menade. Men ibland blri det bara fel, rätt upp och ner FEL.

Vasd säger ni om denna konversationen?

Maria: "Tror du att du har ork och tid att vi kommer förbi nån gång den här veckan?"
Anja: "Ja, säkert. Ursäkta att jag bangade förra gången." (Jag hade migrän hela veckan och bad dem faktiskt  att inte komma)

Sen ska jag skriva nåt avslutande, typ Kram Anja. Men så ser jag att mitt senaste har blivit ändrat till följande helt klassiska inlägg:

"Ja säkert, Ursäkta att jag bantade förra gången."

Det är ju om nåt värt att be om ursäkt för...

Fy vad jag garvade!

Inga kommentarer: