Bob Dylan kommer inte...

... till Nobelfirandet och en kolumnist var upprörd för att det urholkar litteraturpriset. Jag håller inte med. Rättare sagt förstår jag inte vad som skulle urholkas. Ni får gärna förklara, jag är i shoppingkoma.

Jag har nämligen kollat på klänningar på Asos. Och faktum är att man skulle kunna hitta en där som de inte skulle slänga ut en från middagen om man hade. Det är ju bra att veta tills när jag själv ska ta emot nobelpriset i litteratur. Och ja, då har det nog sannerligen urholkats.

Jag är inte på tårna med modet så som våra prinsessor är, men jag tippar på att de mer normala gästerna kommer att ha mycket spets och sjalärmar. Inte på samma gång, men det är de enda förutspåelser jag kan klämma ur mig.

1 kommentar:

modren sa...

Å så härligt med kurviga modeller. Så som många ser ut.
modren