Två i rad

Mikael har tittat på Bron, gissar jag, eftersom jag hört både svenska och danska, två kvällar i rad. Dock låter det som om han somnar ifrån samma avsnitt, för både igår och idag har jag hört en dansk ropa Du er jo syg!! Det är nåt som roar mig med det.

Och så är det nån som har en gammal telefonsignal. Tänker Vems mobil låter så nuförtiden?!

Jag har inte sett säsong ett eller två av Bron, så därför började jag inte titta på säsong 3 när den började härförleden. Men jag är lite sugen på att kolla på den på netflix. Vi får se. Jag har tidningar att läsa/bläddra i, böcker att läsa, grejer att sälja på Tradera, och dessutom har jag inte duschat på hela veckan och lite före det, och så flagar nagellacket. Fördelen är att det är så nära fingrarnas färg att det knappt syns. Nagellack är annars knappast nåt annat än ett i-landsproblem.

Ooo, nu kommer Homeland!!

Inga kommentarer: