Klänningar å sånt

I am smitten!!

3 kommentarer:

AL sa...

gillade verkligen de tre första. Det är nästan så jag överväger att raka benen. Men det ösregnar, så jag slipper. Nice.

modren sa...

Me too.
Man blir glad av dem.
modren

Anonym sa...

Hej Anja!
Jag drömde om dig häromnatten! Jag följer dig här på bloggen och har också ME. I drömmen låg du på en madrass på ett torg (ha, ha, det låter inte klokt!!) men det var en "manifestation" om ME och några personer som hade ME låg liksom i en ring på torget för att visa hur vi har det. Du var en av dem. Jag la mig på en madrass bredvid dig och pratade med dig. Det var natten efter ditt inlägg om att du saknade ditt friska liv. I drömmen pratade vi om det och grät en skvätt tillsammans. Jag grät när jag läste det inlägget och ville kommentera men hade inte kraft till det. Nu kom det till mig i drömmen :)
Tack för en bra blogg! Kram Stina