Blir ni lyckliga?

När jag ser bilder som dessa blir jag lycklig i hela kroppen. Lycklig!

5 kommentarer:

En långvarig förkylning sa...

Jag blir jättelycklig för jag behövde pausa min blåa hjärna!
Imorrn är vi friska har jag bestämt! Gonatt <3

Sara sa...

Vad bra Mireille, då kan du ju göra sånadär hattar åt oss!

modren sa...

Du lever allt i fel århundrade Anja.
Men jag njuter också av det mycket kvinnliga, med hattar och böljande långa kjolar... Mmmmm...
Såg Angela Merkel i svart kostym på tv. Säkert praktiskt, och hon måste kanske, kanske se ut som en karl med det yrket. Men så trist!
Och jag sörjer över att det är så ont om klänningar nuförtiden. Kjol och blus möjligen, men var är klänningarna? I vanliga affärer menar jag, inte på Oscarsgalor.
modren

Monica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica sa...

Verkligen snyggt. Tack för ögonfägnad! Den översta damen liknar Lana Parrilla, makalöst tjusig skådis.