Android och allt vad det heter

Trots att jag stod och glodde på sladdarna en låååång stund råkade jag köpa en mini-USB-laddare igår, inte en micro-. Men idag var vi och bytte den. Så nu har jag suttit i soffan och lekt med telefonen. Den var mycket enklare att fatta än jag hade trott. Skönt! Har också ringt till Mikael, hem, fröken Ur och svarat på Mikaels samtal samt tryckt upptaget. Och så har jag ändrat ringsignal och gjort lite kalenderinställningar. Nu sitter Mikael och ... kalibrerar den? för Internet.

Min telefon är en Xperia X8, men inte vit utan svart, med vinrödflammig baksida.

Såååååå tacksam till Ellen. Snällt att ge mig en telefon. Bryr mig inte om att den är lätt begagnad och inte kostar 5 000:- ny. Den här är typ 800 gånger bättre än min senila gamla Nokia från 2007.

Jag känner mig lite hipp på nåt vis. Pinsamt. Äsch, vem bryr sig.

Inga kommentarer: