Så tragiskt

Polisen i Haninge/Nynäshamn rapporterar från helgen:

• Vållande till annans död i samband med trafikolycka, Österhaningevägen, Västerhaninge, lördag den 1 september, kl. 15.40, förare av en personbil gör en vänstersväng, kolliderar med en mötande motorcykelförare, föraren av motorcykeln avlider tyvärr.

Nu vet jag inte vilken korsning på Österhaningevägen detta är, men Mikael brukar säga om motorvägspåfarten här nedanför, som korsar Österhaningevägen, är olycksdrabbad. Och jag vet flera här i Vh som gärna åker MC. Mikael och jag har åkt motorcykel några gånger. Det var underbart och jag kände mig trygg med Mikael (jag vet killar jag ald-rig!!!! hade satt mig på mc med!) för att han inte körde som en 18-åring. Men olyckor händer ju även folk som har normala testosteronnivåer och iq.

Livet är så skört.

Tänk att både min och min systers man kör mc. Körde. Jag sa ju att det var skört.

Inga kommentarer: