Lika som bär

Madeleine på polarprisfesten 2018. Klänningen går på knappa 40 000:- och är inte som jag först trodde från Erdem utan Giambattista Valli.

Den sista bilden är Aerin Lauder, sminkarvtagerska med god smak.

Jag kommer aldrig att känna igen nåt från min egen garderob på framsidan av Elle. Har inget direkt behov av det heller, men jag stänger inte helt dörren om möjligheten. Det kan ju hända att min goda fé vaknar och viftar med trollspöet och jag går ner 40 kg och får en garderob värd 4 miljoner. Eller 40. Då skulle jag ta några snygga foton och sen sälja klänningarna. Om inte den goda fén också viftar fram några festliga tillfällen att bära dem. Jag går inte ofta på kungliga dop eller bröllop eller polarprisetfesten.

Stavar man förresten fé med e eller é? Jag tror aldrig jag har skrivit det ordet förr.

2 kommentarer:

Sara sa...

Den klänningen vore snyggare som tapet, ifall jag får säga vad jag tycker. Men tänk att ha ett sovrum med den tapeten!

Anja Olergård sa...

Mmm, tapeter är livet!