Howardsoffor!

Formen på Howardsoffor är bara så perfekt. Lagom rundad utan att vara bullig, och alltigenom klassisk. Bilderna nedan är lite för beigea för att jag skriver 10/10 poäng på dem, men nu är det mest formen på soffan jag pratar om. Har en marinblå Mio-soffa hemma i Howardformat och det är helt klart min favoritsoffa av alla jag har haft i mitt liv. Och jag har haft förvånansvärt många, för jag har aldrig gått och köpt en soffa i affären utan har fått ett par av mamma och pappa eller köpt dem av folk. Det passar miljön, plånboken och ombytligheten. Men nu har jag ingen som helst lust att göra om i vardagsrummet, färgmässigt. Jag vill bara tapetsera, för tapeterna är 10 år gamla från perioden när allt hette nåt med kaffe. Och jag vill gärna ha nån blå tapet. Eller bara färg. Men det får vi se hur det går. Jag gillar ju att ha nåt att tänka på!

Inga kommentarer: