Näsan, hjärnan eller verkligheten?

Det har luktat avföring i sovrummet i en timme. Men det är inte jag. Är jag tämligen säker på. Men det kan vara nåt annat i lägenheten som luktar, eller att diskmaskinen har bränt sönder, eller så har jag lukthallucinationer, det har jag ju vid krash.

Hur som helst måste jag gå upp och lukta i lägenheten. Det kan ju vara en riktig lukt och inte bara felkoppling i min hjärna.

Men det går jättebra, för jag har fått adrenalinrush efter hemköp och är absolut inte sovtrött. Grr.

P.S. Och min läsplatta, fel, surfplatta, från huawei är fantastisk. Enda felet är att stavningskontrollen sär skriver all ting.

Men nu stinker det verkligen. Måste gå upp.

4 kommentarer:

modren sa...

Hittade du felet? Son norrmannen i giljotinen?
modren, nyfiken

Anja Olergård sa...

Haha, jag ser felet. Nej, jag gick omkring som en spårhund och sniffade, inklusive utanför ytterdörren, men tror att det var nåt som låg på Mikaels säng som inte brukar vara där, typ nån förpackning som jag kände för mycket av. Det var i alla fall mig det var fel på, inte lägenheten. Alltid nåt.

Anja Olergård sa...

Haha, jag ser felet. Nej, jag gick omkring som en spårhund och sniffade, inklusive utanför ytterdörren, men tror att det var nåt som låg på Mikaels säng som inte brukar vara där, typ nån förpackning som jag kände för mycket av. Det var i alla fall mig det var fel på, inte lägenheten. Alltid nåt.

AL sa...

Och jag var tvungen att læsa tre gånger før att hitta felet, men oj vad jag log nær jag fann det. Syftningsfel ær ett av mitt livs stora glädjeämnen. I party hard, I know, æhum.