Jag säger bara en sak

Jag ville inte vaknat nu. Men vad gör man. Tar en gång till av de flesta sömnmedicinerna. Så jag har haft "tio nätter" på "fem". Inte bra. Men jag kan absolut inte somna om utan hjälp. Så jag har inget val tills den dag då jag äntligen sover i ett sträck och problemet har löst sig själv.

Men jag har en sak att säga faktiskt.

Å, du gamla och du fria.
Detta blir en pizzeria,
Redan nämnd till Mama Mia.
O, sole mio!

De konstigaste ting kan ge livet mening när man är lite i underläge. Men jag gråter inte, behöver inte ens försöka låta bli. Men vi får se. Detta måste lösas.

6 kommentarer:

modren sa...

Men har du gått och blivit helt knäpp?
modren undrar

AL sa...

Såg du mäklingens Doobidoo nyligen?

Anja Olergård sa...

Jäpp, AL har rätt. Jag är inte galen utan såg på Dobidoo. Galenskaparnas text på Pappa, jag vill ha en italienare.

Anja Olergård sa...

Jäpp, AL har rätt. Jag är inte galen utan såg på Dobidoo. Galenskaparnas text på Pappa, jag vill ha en italienare.

modren sa...

Dobidoo?
modren

Anja Olergård sa...

Vårt medelålders fredagsnöje. SVT kl 20.00. Lasse Kroner leder tävlingsprogram baserat på musik.