Annorlunda blommor

Jag brukar ju sätta in en måndagsbukett här, som reaktion mot att alla ska köpa blommor på fredag (och fota dem). Jag har tagit alla bilder från pinterest hittills, har sällan så vackra blommor hemma att de ser ut som proffsiga tusenkronorsbuketter, även om de buketter Mikael kommer hem med betyder mer. Var var jag? Jo, de flesta buketter jag pinnar har nog en viss stil, märker jag. Man har ju sin egen smak. Men idag så hittade jag en väldigt annorlunda anslagstavla på blomtemat, och jag tänkte visa er några av bilderna som fanns där. Jag gillar verkligen när folk är duktiga, och här har folk satt ihop och fotat växter på ett helt annat sätt än vad jag normalt föredrar, och jag tycker det är så supersnyggt! Så hoppas ni njuter lika mycket som jag.

3 kommentarer:

Monica sa...

Jag vill ha alla dessa fina bilder på min trånga korridorvägg utanför tvättrummet!

Anja Olergård sa...

Vad roligt att kunna inspirera!!

Anja Olergård sa...

Vad roligt att kunna inspirera!!